head_banner

Cumu sceglite a lampada Mosquito

Ci sò parechji prudutti nantu à u mercatu nantu à i lampi di mosquito, cumu sceglite prudutti d'alta qualità da elli?Cumu sceglite una lampada repellente di zanzara?PChouse, andemu à vede inseme.

1. Selezziunà secondu u tipu di lampade di cuntrollu di mosquito: Attualmente, i lampi di cuntrollu di mosquito venduti ponu esse divisi in dui tipi: lampade di cuntrollu di mosquito elettroniche è lampade di aspirazione di mosquito di flussu d'aria.À mezu à elli, a lampa elettronica mosquito killer hè un pruduttu di prima generazione.U so principiu hè di aduprà u Phototaxis di mosquitoes à attruvarà mosquitoes è fà li electrocuted.In ogni casu, in usu propiu, ùn hè micca efficace, è a so dimensione hè grande, è emette un odore ardente di mosquitoes;Attualmente, i lampi di cuntrollu di mosquito più avanzati utilizanu u modu di aspirazione di u flussu d'aria, chì hè basatu annantu à u principiu di assorbimentu di mosquitoes attraversu u flussu di l'aria di u fan, risultatu in a so morte.

2. Selezziunà basatu nantu à u materiale di lampi di cuntrollu di mosquito: Attualmente, lampade di cuntrollu di mosquito high-di qualità nant'à u mercatu sò giniralmenti fatti di alta-qualità marca novu materiali AB, chì hannu i vantaghji di proprietà antibacterial è flame retardant, è u pruduttu hà alta densità, alta durezza, è hè assai robusta è durable;I lampi di mosquito boni spessu usanu plastichi riciclati cum'è materiale, chì hà un odore forte è hè propensu à a rottura.Sutta l'irradiazione di u tubu di lampa, sò più prubabile di liberà sustanzi dannosi.

3. Sceglie secondu u tubu di u mosquito control lamp: A qualità di u mosquito control lamp tube hà un impattu significativu nantu à l'efficacità di u mosquito control è a vita di serviziu di u pruduttu.I tubi di lampade di cuntrollu di zanzara di alta qualità generalmente utilizanu luce viola di lunghezza d'onda corta cum'è fonte di luce, chì hà una forte attrazione per i mosquitoes è hè assai risparmiu d'energia.A vita di serviziu hè ancu più durable cà i lampi di illuminazione ordinariu;I lampi di cuntrollu di mosquito di qualità povera usanu spessu l'illuminazione ordinaria cum'è fonte di luce.A causa di a longa d'onda di stu tipu di luce, a so capacità per attruverà i mosquitoes hè bassa, è l'effettu di cattura di mosquito hè naturalmente relativamente poviru.


Tempu di post: May-03-2023