head_banner

Cumu aduprà a lampada Mosquito in modu correttu!

1. Ci hè una certa distanza da a ghjente:
Perchè i lampi di cuntrollu di mosquito attrae i mosquitoes simulando a temperatura di u corpu umanu è u diossidu di carbonu exhaled, se a lampada hè troppu vicinu à e persone, l'effettu serà ridutta assai.

2. Ùn appiccicate micca à i muri o pavimenti:
Pone a lampada di mosquito killer in un spaziu apertu à un metru di altu.Quandu l'ambiente hè scuru è staticu, u mosquito killer hà a più veloce di mosquito uccisione è u megliu effettu.

3. Ùn mette micca à u ventu:
A vitezza di u flussu di l'aria affetterà l'effettu di trappula di mosquito, è l'effettu di uccisione di mosquito serà naturalmente ridutta assai.

4. Assicuratevi chì i lampi di cuntrollu di mosquito sò l'unica fonte di luce:
Pudete accende u mosquito è a trappula di mosche è spegne l'illuminazione prima di abbandunà u travagliu à a sera.Dopu a trappula di notte, i mosquitoes interni ponu esse basamente eradicati.

Inoltre, quandu l'utilizanu per a prima volta, hè megliu di sceglie per chjude e porte è finestri o porte di schernu è finestri in a prima sera, spegne l'illuminazione è lasciate.Concentrate in u cuntrollu di mosquito per 2-3 ore, è ùn chjude micca a macchina quandu a ghjente torna in casa.A matina dopu, ùn ci sarà micca mosquito in a stanza.Durante l'estate o l'attività di mosquito, pò esse usatu ogni ghjornu.U più longu u tempu d'utilizazione, u megliu l'effettu, per eliminà i mosquitoes chì fughjenu in a stanza per via di porte è finestri sbulicati.


Tempu di posta: 01-01-2023